//Supergirl
About Links Diary Follow
kesabaran itu sangat penting !
06:21 | 0 comments
   assalamualaikum .. jawab la kalau nak dapat pahala  :)

   akhirnya cik iema yang gemuk and yang terkenal dengan ketembaman pipi dea muncul kembali dengan luahan perasaan dimana kali ini #!%%@&*(@^&^% .. * haha .. okay sangat mengarut .. muntah hijau please ..  :P   post untuk kali ini salah satu luahan perasaan iema yang dah lama iema simpan didalam jiwa and raga .. KESABARAN ITU SANGAT PENTING ! ingat itu !! tanpa kesabaran anda akan musnah dalam kehidupan yang pelbagai cabaran pada zaman sekarang .. 


   serius iema cakap, duduk di universiti dan berjauhan dengan keluarga adalah salah satu cabaran yang sangat besar bagi seorang remaja seperti iema .. yelah .. niey lah 1st time berjauhan daripada famiy bagi tempoh yang lama .. kawan disini tak seperti kawan kita dekat sekolah,pembelajaran disini tak seperti dekat sekolah,lecture disini tak seperti guru disekolah .. ada banyak perbezaannya and ada banyak cabaran nya .. selalunya kalau iema ada masalah,iema akan luahkan perasaan iema katil,bantal sebab iema suka menangis .. itu adalah salah satu cara untuk menenagkan perasaan iema .. and kadang-kadang dekat bf .. but now,i'm single but no alone .. why ? because i have Allah,my lovely family and my hardcore friends ..  :')   


   tapi sekarang iema dah tak boleh nak meluahkan perasaan dekat katil and bantal .. sebab katil and bantal iema berada jauh di Pahang .. nak luahkan perasaan dekat kawan ? sorry to say .. iema tidak yakin sangat nak luahkan perasaan iema dekat kawan .. takut dorang bawa cerita pulak .. lagipon kalau iema luahkan perasaan,iema akan menangis . menangis depan kawan ? memang tak lah kan ! malu weyh .. malu ..  :D korang pernah tak rasa satu perasaan dimana kita hilang tempat mengadu ? tempat untuk luahkan perasaan ? sangat perit bila tak ada manusia yang tahu masalah kita .. :(  tapi kita perlu sabar and tabahkan diri jela .. dekat sini kita tak ada kawan seperti zamana persekolahan kita .. serius memang aku perlukan KAWAN ! kawan yang faham dengan perasaan iema .. bukan kawan bila time senang ada tapi bila time susah, membongak je lebih .. -.-"


   sekarang,hanya hati iema jela tempat iema mengadu .. hanya jiwa iema and Allah jela yang faham and mengetahui situasi iema sekarang .. tapi sampai bila iema nak macam niey ?? mungkin sampai bila-bila .. mungkin sampai iema yakin yang ada seorang KAWAN yang akan menjadi tempat luahan iema ..  iema akan sabar untuk menunggu .. salam

Older Post< | Newer Post<
Holla ! Welcome to SuperGirl Blog ^^

Photobucket
bdk yg kuat nges .. hehe :)

My Husband <3 <3

Photobucket
dea pakai baju my favourite colour :)